2048 Oyununda En İyi Hareket
Bu AI uygulaması, 2048 oyununda en iyi hamleyi oluşturmak için üç farklı AI tekniğini birleştirir.
AI'miz, Monte Carlo Ağacı Araması, Expectimax ve Güçlendirme Öğrenimi'nin bir kombinasyonunu kullanarak optimal hamleleri bulmak için çalışır. Ayrıca, performansını bir görevde geliştirdikçe zamanla daha iyi oynamayı öğrenebilir.
AI'miz birçok farklı iyileştirme içerir.
AI'miz, DeepMind (eski adıyla Google DeepMind) tarafından geliştirilen bir AI tekniği olan Monte Carlo Ağacı Araması kullanır ve oyun için optimal bir sonraki hamleyi hesaplayabilir. Monte Carlo Ağacı Arama Algoritması, oyunun ağacının mevcut durumundan (IDDFS'ye benzer şekilde) en iyi olası hamleyi seçer.
AI'miz, arama ağacına "şans" düğümleri ekleyen minimax algoritmasının bir varyasyonu olan Expectimax kullanır. Bu teknik, rastgele mayın konumu gibi belirsiz davranışlar gösteren oyunlarda, örneğin Mayın Tarlası, Pacman (rastgele hayalet hareketi) ve bu 2048 oyununda (rastgele karo spawn konumu ve sayı değeri) yaygın olarak kullanılır.
AI'miz, bir ortamda kümülatif ödülü maksimize etmek için bir eylem (veya karar) vermek için ML modellerinin eğitimi olan Güçlendirme Öğrenimi kullanır.
2048 3x3 4x4 5x5 AI hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer 2048 3x3 4x4 5x5 AI denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!